Kezdőlap
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
Kezdőoldal / Karrier

Karrier

Légy a Best Byte Kft. csapatának tagja!

Szívesen lennél egy fiatalos, folyamatosan fejlődő csapat tagja?
Nézd meg aktuális álláshirdetésünket és csatlakozz a BestByte Kft-hez!

 


 

Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide!  

 


 

Szerviztechnikus | Budapest - XV. kerület

 

Feladatok:

  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése
  • Kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal és a bolthálózattal
  • Hibás termékek bevizsgálása
  • Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel
  • Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése
  • Egyéb adminisztratív feladatok
  • Leltárban való aktív részvétel

 

Elvárások:

  • Tapasztalat műszaki termékek garanciális ügyintézésében
  • Precíz munka végzés
  • Érdeklődés az e-kereskedelem iránt
  • Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
  • Kiválóan kommunikáció írásban és szóban
  • Terhelhetőség
  • Jó probléma megoldó képesség

 

Előnyt jelent:

  • Rendelkezel műszaki webáruházban szerzett tapasztalattal
  • Középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Visionsoft Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete

 

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaszerződés;
  • Teljes munkaidős jogviszony (napi 8 óra); Hétköznap (hétfőtől-péntekig): 8:30 - 17:00
  • Cégen belüli fejlődési lehetőség
  • Összeszokott, segítőkész csapat, jó hangulat
  • Bejelentett, alkalmazotti munkaviszony
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes fizetés

 

Munkavégzés helye: Budapest XV. kerület


Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével az allas@b4b.hu címre küldött levélben lehet. Tárgy: Szerviztechnikus
 


 

Pénztáros-hitelügyintéző | Goodprice - Budapest

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni. Budapest 13. kerületi áruházunkba bolti pénztáros, hitelügyintéző kollégát keresünk.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés,
  • Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • A hitelügyintézés adminisztratív feladatainak elvégzése,
  • Adminisztrációs felületek kezelése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete
  •  

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • Terhelhetőség, monotonitás tűrés 

 

Előnyt jelent:

  • Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
  • Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Kereskedelmi területen (értékesítés, hitelügyintézés) szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

 

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • kulturált munkakörülmények
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet
  • fiatal dinamikus csapat

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.
 

 


 

Értékesítő | BestByte - Kisvárda

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek.
Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Cégünk értékesítő munkatársat keres, teljes munkaidőben a Kisvárda-i BestByte műszaki áruházába.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Garanciális ügyek intézése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
     

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás
     

Előnyt jelent:

  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete
  • Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Angol nyelvismeret


Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: Kisvárda

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Pénztáros-hitelügyintéző | BestByte - Győr

 

Az BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek.
Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Győri áruházunkba pénztáros-hitelügyintéző kollégát keresünk.


Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés,
  • Belső banki pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • A hitelügyintézés adminisztratív feladatai,
  • Adminisztrációs felületek kezelése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
  • Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete
     

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • Terhelhetőség, monotonitás tűrés
     

Előnyt jelent:

  • Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
  • Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Hitelügyintézésben szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;
     

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • kulturált munkakörülmények
  • versenyképes jövedelem

Munkavégzés helye: Győr

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Raktáros | Harsányi Depotcentrum Kft. - Budapest XV.


A Harsányi Depocentrum Kft. elektronikai gépek, irodaszerek kis- és nagykereskedést működtető, export-import tevékenységet végző, Logisztikai szolgáltatást nyújtó nagyvállalat. Folyamatosan fejlődő, bővülő, fiatalos csapatába munkatársat keresünk a XV. kerületben lévő telephelyünkre azonnali kezdéssel. Ha szeretnél Magyarország egyik meghatározó piaci szereplőjéhez csatlakozni, ha szeretnél egy 15.000 m2 alapterületű modern, dinamikusan fejlődő raktárban dolgozni, ha szeretnél egy nyitott, barátságos csapat tagja lenni, akkor várjuk jelentkezésedet.

 

Feladatok:

  • Beérkezőáruk átvétele, ellenőrzése, dokumentálása, készletre tárolása
  • Áruk komissiózása, tételes ellenőrzése, összekészítése
  • Árukiadás, számla és garancialevél kiállítása
  • Kézi és gépi anyagmozgatás
  • Készletezés
  • Leltározás
  • Raktárirend fenntartás

Elvárások:

  • Hasonlóterületen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • Középfokú végzettség - érettségi
  • Önálló-precíz munkavégzés
  • Csapatmunka
  • Rugalmasság
  • Terhelhetőség
  • Megbízhatóság

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Targoncavezetői engedély
  • PDA használat ismerete
  • Octopus ERP rendszer ismerete

 Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Korrekt munkahely
  • Fejlődési lehetőség
  • Új ismeretek szerzése
  • Előrelépési lehetőség
  • Egy műszakos munkarend
  • Vidéki munkavállaló esetén szállást tudunk biztosítani

Munkavégzés helye: Budapest, Harsányi Kálmán u. 85. sz, 1151

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó - pénztáros | Office Depot - Dunakeszi

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakörre.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárások:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés

Előnyt jelent:

  • felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
  • kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • középfokú angol és/vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • próbaidő letelte után alapbér módosítás
  • kulturált munkakörülmények
  • 8 órás munkavégzés

Munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Nádas utca 8.

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Áruházi értékesítő | BestByte - Győr

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Cégünk értékesítő munkatársat keres, teljes munkaidőben Győrbe a BestByte műszaki áruházába.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Garanciális ügyek intézése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése


Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás

 

Előnyt jelent:

  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete
  • Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Angol nyelvismeret


Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 9024 Győr, Vasvári Pál u. 1

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó – Lurdy Ház | Office Depot

 

Az BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Lurdy-ban lévő áruházunkba bolti eladó, pénztáros kollégát keresünk.

 

Feladatok

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés
  • Belső banki pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Garanciális ügyek intézése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás

Előnyt jelent

  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete, Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Hitelügyintézésben szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

Utoljára megtekintve