Kezdőlap
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
Kezdőoldal
Cofidis Expressz
 

COFIDIS EXPRESSZ

 ONLINE ÁRUHITEL KÁRTYÁVAL

 

A korábbi Cetelem Online Áruhitel mostantól Cofidis expressz!

Gyors és kényelmes hiteleinkkel továbbra is egyszerűen vásárolhat, 100% online folyamattal, otthonából!

Keresse a Cofidis expresszt és logót:

 

Válassza az Áruhitel expressz-t, amellyel akár 5 perc alatt megvásárolhatja a kívánt terméket, további dokumentumok benyújtása és hitelbírálat nélkül!

Áruhitel expressz igényléséhez Cetelem hitelkártyáját vagy Cofidis hitelkártyáját tudja használni.

HOGYAN TUD ÁRUHITEL EXPRESSZ, ONLINE ÁRUHITELT VAGY HITELKÁRTYÁS ÁRUHITEL EXPRESSZ KÖLCSÖNT IGÉNYELNI?

 

A RÉSZLETFIZETÉS FOLYAMATA COFIDIS EXPRESSZ, ONLINE ÁRUHITELLEL

Válassza ki, mit szeretne részletre megvásárolni! A fizetési mód kiválasztásánál jelölje be a Cofidis expressz online áruhitelt! A hiteligénylő adatlap kitöltése után válassza az online szerződéskötési lehetőséget! Töltse fel az igényléshez szükséges dokumentumokat! Írja alá a szerződést a mobiltelefonjára küldött SMS kód megadásával! Pozitív bírálat esetén a rendelés kiszállításra kerül.

 

 

A RÉSZLETFIZETÉS FOLYAMATA ÁRUHITEL EXPRESSZEL (HITELKÁRTYÁVAL)

Válassza ki, mit szeretne részletre megvásárolni! A fizetési mód kiválasztásánál jelölje be a Cofidis expressz online áruhitelt! A hiteligénylő adatlapon adja meg Áruhitel expressz igénylésre képes hitelkártya számát! Válassza az Áruhitel expressz igénylést! Erősítse meg igénylését SMS kóddal és online vásárlási jelszavával! Rendelése kiszállításra kerül.

 

 

COFIDIS EXPRESSZ ONLINE ÁRUHITEL IGÉNYLÉS 5 PERC ALATT, OTTHONRÓL, KÉNYEMESEN

Készítse elő okmányait!

Amire szüksége lesz:

  • Magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány és lakcímkártya, vagy
  • Érvényes jogosítvány és lakcímkártya, vagy
  • Érvényes útlevél és lakcímkártya
  • Érvényes adóigazolvány
       Biztosra akar menni a hiteligénylés kitöltésekor?
  • Nyissa meg számítógépén, vagy szükség esetén nyomtassa ki az online hiteligénylési segédletet, melyet a hiteligénylési fog megtalálni!
  • Tartsa megnyitva ezt az oldalt is, és használja az online igénylés során!
Elakadt? Kérdése van?
  • Olvassa el a hiteligénylési felületen a súgót, vagy
  • Hívjon minket a (partner telefonszáma)-es számon!

HITELAJÁNLATUNK

Áruhitel Referencia THM: 14,90% (2 000 000 Ft hitelösszeg és 48 hónap futamidő esetén.)

A referencia THM a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (lll.25.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdésétől eltérően, a hiteltípusra elérhető, megjelölt hitelösszeg és futamidő figyelembevételével került meghatározásra.

Fix, éves ügyleti kamat: 13,97%. Kezelési díj: 0 Ft. Futamidő: 10, 12, 15, 18, 20, 24, 30, 36 vagy 48 hónap.  Az igényelhető hitelösszeg: 50 000 Ft-tól 2 000 000 Ft-ig terjedhet. Szükséges önrész, a vételár függvényében: nem kötelező, de az ügyfél választása és/vagy a hitelbírálat eredménye szerint változhat.  

Reprezentatív példa a különböző hiteltípusok összehasonlítása céljából:

 
Vételár:                              2 000 000 Ft Referencia THM:                                              14,90%
Önrész:                                            0 Ft Törlesztőrészlet:                                              54 622 Ft
Hitelösszeg:                       2 000 000 Ft Futamidő:                                                        48 hónap
Rögzített éves ügyleti kamat:     13,97% Törlesztőrészletek összege:                        2 621 856 Ft
Kezelési díj:                                     0 Ft A fizetendő teljes összeg (önrész nélkül):   2 621 856 Ft

 

 

 


A BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Magyar Cofidis Bank Zrt. (Bank) hitelközvetítője, a Bank a hitelbírálathoz szükséges További részletek a Bank Általános Üzletszabályzatában, az általános szerződési feltételekben és a vonatkozó hirdetményekben, amelyeket a https://www.cofidisbank.hu/segedlet/dokumentumok oldalon tekintheti meg, illetve töltheti le.


Érvényes: 2024.12.20. napjától visszavonásig, a webáruházban megjelölt termékekre. 
 

 

FELTÉTELEK ÉS DOKUMENTUMOK

        

Hiteligénylést a Cofidis Bankhoz mindazon személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek: 

  • Természetes személy
  • 18. életévét betöltötte
  • Magyarországon levő állandó lakcím
  • Igazolt, rendszeres jövedelem
  • Tartózkodási címen vezetékes telefonon vagy előfizetéses mobiltelefonon való közvetlen elérhetőség
  • Munkavállalók esetén munkahely, vagy munkavégzés helyén, telefonon való közvetlen elérhetőség
  • Aktív állományú munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt

A hitelbírálatnál szükséges adatok ellenőrzéséhez nélkülözhetetlen dokumentumok:

1. Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok

  • Magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, új típusú kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy
  • Érvényes útlevél és lakcímkártya

2. Jövedelmet igazoló okmányok

Ha Ön munkavállaló

  • 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapja fennálló, határozatlan idejű vagy legalább a futamidővel megegyező határozott idejű munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Magyar Cofidis Bank Zrt. formanyomtatványa, vagy a Magyar Cofidis Bank Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás) vagy
  • Azon bankszámla utolsó 3 kivonata, amely a hiteligénylő aktív ugyanazon munkáltatónál eltöltött minimum 3 hónapja fennálló munkaviszonyából származó jövedelmét jogcímében is és összegszerűségében is megállapítható módon tartalmazza, és amely az ügyfél és/vagy adóstárs nevére, és a hiteligénylésben megadott cím(ek)re szól. Nyugdíj igazolás esetén az utolsó havi bankszámlakivonat szükséges.    

Ha Ön egyéni vállalkozó vagy cégtulajdonos

  • Vállalkozók – gazdasági társaság tulajdonosa, nem alkalmazotti jogviszonyban álló vezetője, egyéni vállalkozó és családi vállalkozás alkalmazottja – esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás.

Ha Ön őstermelő

  • Őstermelők esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás.

Ha Ön nyugdíjas

  • Utolsó nyugdíjszelvény, vagy azon fizetési számla (bankszámla) két hónapnál nem régebbi kivonata, amely a hiteligénylő nyugdíját jogcímében és összegszerűségében is megállapítható módon tartalmazza, és amely az ügyfél saját nevére vagy az ügyfél házastársával közös névre szóló, nyugdíj törzslap, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről.  
  • Rokkantsági vagy rehabilitációs ellátás esetén, a rokkantsági, illetve rehabilitációs ellátás megállapításáról szóló határozat, amely legalább az igényelt futamidővel megegyező időre szóló ellátás megállapítását tartalmazza.
A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti. Egyéb jövedelempótló ellátások esetén a Bank egyedi mérlegelés alapján dönt a hitelképességről.
Munkáltatói igazolás nélküli konstrukció esetében gazdasági társaság tulajdonosa, nem alkalmazotti jogviszonyban álló vezetője, egyéni vállalkozó és családi vállalkozás alkalmazottja nem jogosult hiteligénylésre.
 

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK

Konstrukció 1. Hirdetménye
Munkáltatói igazolás
Ügynöki tájékoztató
Jövedelem-változás hatásainak bemutatása
Az online szerződéskötési rendszer használatának feltételei
Tájékoztató a túlzott eladósodottság kockázatairól
Cofidis Bank dokumentumok

 

JÖVEDELEM-VÁLTOZÁS HATÁSAINAK BEMUTATÁSA

 

ÜGYNÖKI TÁJÉKOZTATÓ
 

a) cégnév: BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
    székhely: 1139 Budapest, Fáy utca 45.
    nyilvántartási azonosítója (cégjegyzékszáma): 01-09-923260
    levelezési cím: 1139 Budapest, Fáy utca 45.
    felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: 1850 Budapest, Központi telefon: (36-1) 428-2600, központi fax: (36-1) 429-8000, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu) 

b) Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a www.mnb.hu honlapon keresztül.

c) Társaságunk és a Társaságunk által a közvetítői tevékenység során igénybe vett, Társaságunkkal megbízási, illetve munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban álló személy által e tevékenysége során okozott kárért Társaságunk felel.

d) Társaságunk többes ügynökként a Magyar Cofidis Bank Zrt, illetve az OTP Bank Nyrt. és a Cofidis Magyarország Fióktelepe megbízó megbízásából jár el.

e) Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő - személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt.

f) Társaságunk többes ügynökként a pénzügyi szolgáltatás közvetítéséért közvetítői díjat kizárólag a megbízótól fogadhat el. Társaságunk a Magyar Cofidis Bank Zrt. pénzügyi intézménytől közvetítői díjat kap.

g) Társaságunk biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse.

h) Társaságunk a szóbeli panaszt valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében, annak nyitvatartási idejében, a telefonon közölt szóbeli panaszt a táblázat szerinti időszakban, írásbeli panaszt elektronikus eléréssel, a táblázatban megadott e-mail címen - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva - folyamatosan fogadja a lenti elérhetőségeken:

 

Panaszkezelési csatornák Elérhetőség
Ügyfelek számára nyitvatartó helyiségekben Munkanapokon: 9:00 órától 17:00 óráig, 
kivétel csütörtök: 8:00 órától-20:00 óráig
E-mail cím: info@bestbyte.hu
Honlap: bestbyte.hu, officedepot.hu
Telefon: +36 1 447 7888

 

Társaságunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Társaságunk a panaszról és adott esetben az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. Társaságunk az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő, jogszabályban előírt határidőn belül megküldi az ügyfélnek.

A hitelező valamint Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos panasz elutasítása esetén vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, az alábbiszervekhez fordulhat:

a. A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezése érdekében a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület: aktuális elérhetősége: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172., telefon: +36-40-203-776, www.penzugyibekeltetotestulet.hu.

b. Magyar Nemzeti Bankról szóló törvényben hivatkozott jogszabályokfogyasztóvédelmi rendelkezéseinek megsértése miatt, a Magyar Nemzeti Banknál fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet; Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank 1850 Budapest, telefon: 06-1-4282-600, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

i) Társaságunk az ügyfél számára más – pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő – szolgáltatása ellenértékeként:

  • kiszállítás és utánvét díjat számít fel

Utoljára megtekintve